Το Επιμελητήριο Χαλκιδικής στηρίζοντας την πρωτοβουλία του Δήμου Πολυγύρου καλεί τα μέλη του αλλά και όλους όσοι ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος στην αιμοδοσία στις 14 και 15 Απριλίου.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Δίνω αίμα! Δίνω Ζωή!
Δυναμικό παρών για 10 μόλις λεπτά από το χρόνο μας.
Πράξη αγάπης και απόδειξη κοινωνικής ευαισθησίας για τους συνανθρώπους μας που το έχουν πραγματικά ανάγκη..
14 και 15 Απριλίου, ώρες 09:00 π.μ. έως 02:00 μ.μ., στο Γυμνάσιο Πολυγύρου.








