Κατέληξε τα ξημερώματα της Δευτέρας (30/3) η 55χρονη γυναίκα από το δήμο Κιλελέρ η οποία πριν από λίγες ημέρες ξυλοκοπήθηκε από τον γιο της μέσα στο ίδιο της το σπίτι. Οι αστυνομικοί είχαν συλλάβει λίγες ώρες αργότερα στη Λάρισα τον 30χρονο δράστη.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Η 55χρονη άμεσα είχε διακομισθεί σε σοβαρή κατάσταση στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας αλλά τελικά σήμερα τα ξημερώματα δεν τα κατάφερε και υπέκυψε.
Αμέσως από το Α.Τ. Κιλελέρ διατάχθηκε νεκροψία- νεκροτομή. Σύμφωνα με πληροφορίες η ιατροδικαστική εξέταση έδειξε ότι η άτυχη γυναίκα υπέστη «σοβαρές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις από θλον όργανο».
Πηγή: larissanet.gr








