• Αρχική Σελίδα
  • Ταυτότητα
  • Ειδήσεις της Χαλκιδικής
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Επικοινωνία
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Γιαννιτσά: Διευθυντής σχολείου τίμησε μόνος του την 25η Μαρτίου

admin Από admin
25 Μαρτίου, 2020
Σε Κεντρική Μακεδονία
3
VIEWS
FacebookTwitterReddit
arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr arzoumanidis | armacom.gr

Στον προαύλιο χώρο, του 2ου δημοτικού σχολείου στα Γιαννιτσά, σήμερα το πρωί δεν ακούστηκαν οι φωνές των παιδιών για την έπαρση της ελληνικής σημαίας. Δεν τραγούδησαν τον Εθνικό Ύμνο. Εκδηλώσεις δεν πραγματοποιήθηκαν. Οι ήρωες της επανάστασης του 1821 δεν “ζωντάνεψαν” με τα σκετς και τις απαγγελίες ποιημάτων των μαθητών. Μόνον ο διευθυντής του σχολείου ο κ. Νίκος Αγγελίδης, ήταν σήμερα εκεί αυτή την γιορτινή ημέρα… Ολομόναχος, καθώς η είσοδος στο σχολείο απαγορεύεται σε όλους εκτός από τον ίδιο, στο πλαίσιο της τήρησης των μέτρων προστασίας για τον κορονοϊό.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google

Η 25η Μαρτίου, η διπλή γιορτή του έθνους και της ορθοδοξίας, φέτος είναι διαφορετική από κάθε άλλη χρονιά. Ο φόβος διασποράς του νέου κορονοϊού (covid-19), δεν επιτρέπει στους Έλληνες να τιμήσουν τους προγόνους τους, να γιορτάσουν την έναρξη της επανάστασης κατά του τουρκικού ζυγού, αλλά και την επέτειο αναγγελίας της γέννησης του Ιησού, όπως συνήθιζαν. Υπάρχουν όμως εκπαιδευτικοί που υψώνουν ανάστημα, όπως ο κ. Αγγελίδης, που αποδέχονται τις αλλαγές που επιβάλουν οι οδηγίες του κράτους και επινοούν τρόπους για να τιμήσουν έστω και διαφορετικά την Εθνική εορτή της 25ης Μαρτίου.

Ο διευθυντής του 2ου δημοτικού σχολείου Γιαννιτσών «Αλεξάνδρειο», Νίκος Αγγελίδης, τηρώντας τα μέτρα προστασίας, έκανε μόνος του την έπαρση της σημαίας στο προαύλιο του σχολείο, ενώ ακουγόταν από τα μεγάφωνα ο Εθνικός Ύμνος. «Ως εκπρόσωπος όλης της οικογένειας του σχολείου μας, τηρώντας ευλαβικά τα μέτρα προστασίας, τιμώ τη σημερινή ημέρα με την έπαρση της σημαίας μας και την ανάκρουση του εθνικού μας ύμνου, σύμβολα ενότητας και αγωνιστικότητας. Ο κορονοϊός κρατάει μακριά τους ανθρώπους. Ας φέρουμε κοντά μας την ανθρωπιά. Εύχομαι η αυλή του σχολείου μας, άδεια και μελαγχολική σήμερα, να γεμίσει σύντομα ξανά, χαρούμενα παιδιά, που θα επιστρέφουν στα σπίτια τους με τους υγιείς γονείς τους και να τους περιμένουν οι υγιείς παππούδες και οι υγιείς γιαγιάδες τους» δήλωσε περιγράφοντας την πρωτοβουλία του, στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ιδιαίτερα προβληματισμένος απ όλα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες εβδομάδες, ο κ. Αγγελίδης είπε: «Οι μέρες που ζούμε θα χαραχτούν στις δέλτους της ιστορίας. Και το μήνυμα που μας έρχεται από το κοντινό στις ψυχές μας 1821, είναι πως, στη μάχη με ό,τι προσπαθεί να μας στερήσει την υγεία, την αξιοπρέπεια την ελευθερία, όσες θυσίες και αν υπάρξουν, όσος καιρός κι αν περάσει, νικήτριες θα βγαίνουν οι δυνάμεις της επιστήμης, της προόδου, του ορθολογισμού, της δημοκρατίας και της ελευθερίας».

Διαβάστε επίσης:

Εργασίες κοπής πρασίνου επί της Ε.Ο. 16 Θεσσαλονίκης – Αρναίας και της Παράκαμψης Αρναίας από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

19 Ιουνίου, 2026
φώτο αρχείου

Εργασίες κοπής πρασίνου επί του ερείσματος της Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών από τη συμβολή με την οδό Βούλγαρη έως τον κόμβο Ν. Ρυσίου από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

19 Ιουνίου, 2026

Αναφερόμενος στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό που αγωνίζεται καθημερινά για όλους μας, περιθάλποντας τους ασθενείς που μολύνθηκαν από τον νέο κορονοϊό στα νοσοκομεία, ο διευθυντής του 2ου δημοτικού σχολείου Γιαννιτσών, επισήμανε πως «οι σημερινοί, κατ΄ αναλογία ήρωες, δε φορούν φουστανέλα αλλά ιατρική ποδιά, δε κρατούν καριοφίλι, αλλά στηθοσκόπιο. Αυτούς τους ήρωες ιστορικούς αλλά και σύγχρονους τιμά το σχολείο μας σήμερα εδώ. Και είναι σαν να βρίσκονται εδώ όχι ένας αλλά 35 δάσκαλοι, όχι κανένα, αλλά 300 παιδιά. Γιατί η ελευθερία απαιτεί πειθαρχία και υπευθυνότητα. Κι εμείς ως Έλληνες και ως πολιτεία και ως πολίτες δώσαμε μαθήματα υπεύθυνης συμπεριφοράς σε όλη την Ευρώπη. Χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες”.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προηγούμενο

Μιλγουόκι Μπακς: “Χρόνια πολλά Ελλάδα! Πιο φωτεινές μέρες θα έρθουν” (φώτο)

Επόμενο

Νεκρός 82χρονος ψαράς στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης

ΣχετικάΆρθρα

Featured

Εργασίες κοπής πρασίνου επί της Ε.Ο. 16 Θεσσαλονίκης – Αρναίας και της Παράκαμψης Αρναίας από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

19 Ιουνίου, 2026
φώτο αρχείου
Featured

Εργασίες κοπής πρασίνου επί του ερείσματος της Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών από τη συμβολή με την οδό Βούλγαρη έως τον κόμβο Ν. Ρυσίου από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας

19 Ιουνίου, 2026
Featured

Χαλκιδική: Βίντεο αποκαλύπτει τη δράση σπείρας που πραγματοποιούσε ένοπλες ληστείες και διαρρήξεις

19 Ιουνίου, 2026
Επόμενο
φώτο αρχείου

Νεκρός 82χρονος ψαράς στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης

To doodle της Google για την 25η Μαρτίου (φώτο)

Please login to join discussion
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
zero web & graphics
Μητρώο Online Media

Καιρός Νέα Μουδανιά

Sports equipment and accesories
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Σύνδεση
  • Sign Up

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την παραμονή σας στην σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.