Πέντε Έλληνες, ηλικίας 19 έως 24 ετών, βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό, κατά τη διάρκεια ελέγχου που έγινε στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Οι Έλληνες επέστρεψαν στην Αθήνα από την Βρετανία με πτήση τσάρτερ και με τον υποχρεωτικό έλεγχο που υποβλήθηκαν βρέθηκαν ότι είχαν κολλήσει τον ιό.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αναμένονται κι άλλα αποτελέσματα από επιβάτες, Έλληνες και ξένους, που βρίσκονταν στις πτήσεις τσάρτερ που έφεραν κόσμο από το Λονδίνο.
Πηγή: in.gr








