Δελτίο τύπου εξέδωσε σήμερα Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020 ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Χαλκιδικής όπου ζητάει από τους πολίτες να μείνουν στο σπίτι.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
“Μόνο έτσι θα μπορέσουμε να ξεπεράσουμε αυτή τη κατάσταση με τις λιγότερες δυνατές απώλειες. Ο φαρμακοποιός της γειτονιάς σας θα είναι δίπλα σας και θα προσπαθεί πάντα να σας εξυπηρετεί όσο το δυνατόν καλύτερα, όπως έκανε πάντα.”, επισημάνει ο σύλλογος.
Ολόκληρο δελτίο τύπου:










