Τριάντα αιωνόβιες ελιές από τη Χαλκιδική ετοιμάζονται να “μετακομίσουν” το επόμενο διάστημα στη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα στην οδό Αγγελάκη. Τα δέντρα θα φυτευτούν σε έναν από τους κεντρικότερους δρόμους της πόλης αντικαθιστώντας τις υπάρχουσες λεύκες, για τις οποίες πρόσφατα εκδόθηκε άδεια να κοπούν εξαιτίας επικινδυνότητας (εσωτερική σήψη).
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Συγκεκριμένα, οι τριάντα ελιές σχεδιάζεται να φυτευτούν μέσα στον Απρίλιο από την αντιδημαρχία Περιβάλλοντος του δήμου Θεσσαλονίκης στα ισάριθμα παρτέρια που υπάρχουν στην οδό Αγγελάκη, από την Τσιμισκή έως και την Εγνατία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ








