Ο αντιδήμαρχος καθαριότητας του δήμου Κασσάνδρας κ. Παντζίκης Παύλος έκανε πριν από λίγο σημαντική ανακοίνωση προς τους πολίτες του δήμου Κασσάνδρας για το θέμα της διαχείρισης των
υπολειμμάτων πρασίνου και ογκωδών.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Αναλυτικά, αναφέρει: ” Λόγω της κρισιμότητας των ημερών που διανύουμε, η διαχείριση των υπολειμμάτων πρασίνου και ογκωδών θα πρέπει να γίνεται απαραίτητα και μόνο κατόπιν συνεννοήσεως με τα
τηλέφωνα που σας έχουμε γνωστοποιήσει.
Έτσι θα μπορούν τα συνεργεία του Δήμου να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες συλλογής που προκύπτουν αυτή την περίοδο.”.









