Την Πέμπτη 20 Φεβρουάριου 2020 η ΠΑΕ ΠΑΟΚ επισκέφτηκε το Ίδρυμα Αγάπης-Στέγη Γερόντων της Ιεράς Μητροπόλεως Ιερισσού Αγίου Όρους και Αρδαμερίου στην Αρναία, με αφορμή το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (PAOK Action).
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Την υποδοχή την έκαναν ο Μητροπολίτης κ. Θεόκλητος με τον Διευθυντή Αρχιμανδρίτη Χρυσόστομο Μαϊδώνη, που είχαν την τιμή να ξεναγηθούν στον στους χώρους του Ιδρύματος. Στην διάρκεια της επίσκεψης μοιράστηκαν τα δώρα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και ακολούθησε κέρασμα, στην συνέχεια ο Μητροπολίτης παρουσίασε τα πλάνα της επέκτασης του ιδρύματος.
Στον χώρο παραβρέθηκε και ο σύνδεσμος του ΠΑΟΚ της Αρναίας.
Πηγή: paoknews.gr, ΒΕΡΓΙΝΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ








