• Αρχική Σελίδα
  • Επικοινωνία
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Νέα Μουδανιά Blog
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Πουλάνε ψεύτικες θετικές κριτικές εστιατορίων της Θεσσαλονίκης στο TripAdvisor

admin Από admin
14 Φεβρουαρίου, 2020
Σε Κεντρική Μακεδονία
2
SHARES
4
VIEWS
Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Αποτελεί τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική κοινότητα στον κόσμο, αγγίζοντας τα 455 εκατομμύρια μοναδικούς μηνιαίους επισκέπτες. Διαθέτει πάνω από 570 εκατομμύρια κριτικές και γνώμες. Οι κριτικές της καλύπτουν 5,2 εκατ. καταλύματα, εστιατόρια και αξιοθέατα, σε 45 χώρες, μεταξύ των οποίων και η ελληνική. Δέχεται κάθε λεπτό 290 νέες κριτικές και λειτουργεί ως «εγγυητής» για πολλούς επισκέπτες, της εμπειρίας ενός άλλου ταξιδιώτη.

Ο λόγος για την Tripadvisor, τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική ιστοσελίδα στον κόσμο, πάνω στην οποία κάποιοι εντόπισαν την ευκαιρία να στήσουν κομπίνα με ψεύτικες θετικές κριτικές, με το αζημίωτο βέβαια, για εστιατόρια. Μάλιστα, όπως καταγγέλουν ιδιοκτήτες εστιατορίων στη Θεσσαλονίκη, οι επιτήδειοι εκβιάζουν με δημοσίευση αρνητικών σχολίων σε περίπτωση που δεν γίνουν αποδεκτές οι προτάσεις τους με συνέπεια τα εστιατόρια να υποχωρήσουν σε κατάταξη.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση εστιάτορα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης που δέχτηκε μήνυμα sms, από άγνωστο αριθμό τηλεφώνου, στο οποίο αναφερόταν πως με 50 ευρώ θα έγραφαν για το κατάστημά του 20 θετικές κριτικές. Με τα διπλάσια χρήματα θα διπλασιάζονταν ανάλογα και οι θετικές κριτικές.

Ο συγκεκριμένος εστιάτορας δεν προχώρησε, όπως ήταν φυσικό, στην καταβολή των χρημάτων, χωρίς, ευτυχώς, να υποστεί το μένος των επιτήδειων που προσπαθούν να στήσουν μια κερδοφόρα «επιχείρηση» σε βάρος ανθρώπων που διατηρούν μικρά εστιατόρια στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, κοπιάζοντας να δημιουργήσουν, ή να διατηρήσουν την πελατεία τους.

Σε άλλη περίπτωση ιδιοκτήτες εστιατορίου δέχτηκαν e-mail από εταιρεία που υποστήριζε ότι δραστηριοποιείται στον χώρο της on-line αξιολόγησης και πρότεινε τη βελτιστοποίηση των κριτικών που διέθετε, ήδη, το εστιατόριο στο TripAdvisor. Μάλιστα, στο mail ανέφεραν ότι η εταιρεία διαθέτει αρκετούς λογαριασμούς, που θεωρούνται αξιόπιστοι από την ιστοσελίδα Tripadvisor.
Οι ιδιοκτήτες του εστιατορίου αγνόησαν την πρόταση, με συνέπεια λίγες ημέρες αργότερα να δούνε στο Tripadvisor αρνητικές κριτικές και μάλιστα για πιάτα που δεν προσέφερε το κατάστημα. Απευθύνθηκαν στο Trip Advisor, αποδεικνύοντας πως επρόκειτο για κακόβουλα σχόλια και έτσι πέτυχαν οι κριτικές να διαγραφούν από την ιστοσελίδα.

Τι κάνει το Tripadvisor για τα δυσφημιστικά σχόλια

Σύμφωνα με την ιστοελίδα, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να καταγγέλλουν κριτικές μέσω του κέντρου διαχείρισης (στο οποίο έχουν πρόσβαση δωρεάν) του TripAdvisor.

Ο ενδιαφερόμενος κάνει κλικ στην καρτέλα «Κριτικές»

Επιλέγει «Αναφορά Αξιολόγησης»

Κατόπιν κάνει κλικ στην «Αναφορά Απάτης»

Συμπληρώνει τη σχετική φόρμα με όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες.

Ο θιγόμενος διατηρεί όσο το δυνατόν περισσότερα έγγραφα σχετικά με την αναφορά π.χ. μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, sms, φωνητικά μηνύματα κλπ.

Αν υποβληθεί μία αξιολόγηση χαμηλής βαθμολογίας και ταιριάζει με τις λεπτομέρειες της αναφοράς η ομάδα υποστήριξης θα αναλάβει.

Αξίζει να σημειωθεί πάντως πως σύμφωνα με την αναφορά διαφάνειας των κριτικών του Tripadvisor για το 2019, το 2018 υποβλήθηκαν σε ολόκληρο τον κόσμο 66 εκατ.κριτικές. Μόλις το 2,1% των κριτικών προέκυψε πως ήταν απατηλές.

Πηγή: voria.gr

Tags: Θεσσαλονίκη
Προηγούμενο

Θεσσαλονίκη: Λουκέτο σε σχολεία του Ευόσμου λόγω ψώρας

Επόμενο

Χαλκιδική: 55χρονος άφησε την τελευταία του πνοή την ώρα που οδηγούσε (φώτο)

ΣχετικάΆρθρα

Κεντρική Μακεδονία

Θεσσαλονίκη: Στο κυνήγι του χαμένου θησαυρού – Ψάχνουν σεντούκι με λίρες που έπεσε από αεροπλάνο

25 Ιανουαρίου, 2021
Κεντρική Μακεδονία

Θεσσαλονίκη: Καραμπόλα με το «καλημέρα» στον Περιφερειακό

25 Ιανουαρίου, 2021
Κεντρική Μακεδονία

Θεσσαλονίκη: Η ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ για το επεισοδίο με πυροβολισμούς

23 Ιανουαρίου, 2021
Επόμενο

Χαλκιδική: 55χρονος άφησε την τελευταία του πνοή την ώρα που οδηγούσε (φώτο)

Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη 39χρονος που ασελγούσε στις κόρες του

Please login to join discussion
Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα

Ακολουθήστε μας

  • 4.7k Fans
  • 680 Followers
  • 380 Followers
halkidiki all
Ακουστικά Κέντρα Κασάπογλου Χαλκιδική
zero web & graphics
coronavirus

Προτεινόμενα

Featured

Κοπή πρωτοχρονιατικης πίτας Δ.Σ. Κ.Ε.Δ.Η.Π.Ο. (φώτο)

26 Ιανουαρίου, 2021
Featured

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Επιστρέφει το κτήριο του ΤΕΙ Μουδανιών στον Δήμο Νέας Προποντίδας!

26 Ιανουαρίου, 2021
Featured

Απ. Πάνας: “Το Υπ. Τουρισμού αναγνωρίζει την ανάγκη λειτουργίας τμημάτων μετεκπαίδευσης και στη Χαλκιδική”

26 Ιανουαρίου, 2021
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Κανένα αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Χαλκιδική
  • Ελλάδα
  • Κόσμος
  • Τεχνολογία
  • Ψυχαγωγία
  • Περιβάλλον
  • Πολιτισμός
  • Τουρισμός
  • Σύνδεση
  • Sign Up

© 2019 Νέα Μουδανιά Blog

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password? Sign Up

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

*Κάνοντας εγραφή στην ιστοσελίδα μας, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης που μπορείτε να βρείτε εδώ: Πολιτική Απορρήτου – Όροι χρήσης.
All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την παραμονή σας στην σελίδα μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.