Την Ετήσια Γενική Συνέλευση και κοπή πίτας πραγματοποίησε η Εταιρεία φίλων αρχαιολογικού μουσείου Πολυγύρου χθες Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2020 στο Τουριστικό Περίπτερο «Έξι Βρύσες» στον Πολύγυρο.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στην εκδήλωση της Εταιρίας Φίλων Αρχαιολογικού Μουσείου Πολυγύρου παραβρέθηκε η Κυριακή Μάλαμα – Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Χαλκιδικής που επισήμανε ότι “η λειτουργία του Μουσείου χωρίς άλλη καθυστέρηση οφείλει να αποτελεί κοινή επιδίωξη όλων.”.



















