Απρόοπτο σημειώθηκε χθες το πρωί στην Φλώρινα κατά τη διάρκεια του αγιασμού των υδάτων στη όταν χάθηκε ο Σταυρός.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Παρά το τσουχτερό κρύο, οι όχθες του ποταμού Σακουλέβα γέμισαν από πιστούς που παρακολούθησαν την τελετή καθαγιασμού των υδάτων στον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Παντελεήμονα.
Αρκετοί ήταν οι πολίτες που βούτηξαν στα παγωμένα νερά για να τον πιάσουν αλλά ο Σταυρός ήταν… άφαντος.
Σύμφωνα με το neaflorina.gr, τελικά ο Σταυρός βρέθηκε μετά από δύο ώρες, καθώς είχε κολλήσει κάτω από μία πέτρα.








