Με απόφαση του υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια επελέγησαν οι νέοι διοικητές και αναπληρωτές διοικητές των νοσοκομείων του ΕΣΥ, μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης των αιτήσεών τους, από την αρμόδια επιτροπή.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Δείτε τους νέους διοικητές στα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης και της Χαλκιδικής:








