Ο Αμερικανός υπουργός Άμυνας Μαρκ Έσπερ δήλωσε χθες πως το σύνολο των περίπου 1.000 αμερικανικών στρατευμάτων που αποσύρονται από τη βόρεια Συρία, αναμένεται να μεταφερθούν στο δυτικό Ιράκ και να συνεχίσουν την εκστρατεία ενάντια στους τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους και “να βοηθούν στην άμυνα του Ιράκ”.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
“Η αποχώρηση των ΗΠΑ από τη βορειοανατολική Συρία συνεχίζεται με εντατικούς ρυθμούς…μιλάμε για βδομάδες όχι για μέρες”, είπε ο Έσπερ σε δημοσιογράφους, εν πτήσει για την Μέση Ανατολή.
“Η υπάρχουσα στρατηγική είναι αυτές οι δυνάμεις να μεταφερθούν στο βόρειο Ιράκ” δήλωσε ο υπουργός Άμυνας των ΗΠΑ, προσθέτοντας πως αυτές αριθμούν περίπου χίλιες.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ








