Την επίσκεψη του ταξίαρχου Χαλκιδικής Γεώργιου Παπαδόπουλου δέχθηκε τις προηγούμενες ημέρες η Δήμαρχος Κασσάνδρας Αναστασία Χαλκιά.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Με αφορμή το ταξίδι της στην Αθήνα και τη συνάντηση που είχε με τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοϊδη ενημέρωσε τον Αστυνομικό Διευθυντή Χαλκιδικής για ζητήματα που έθεσε στον υπουργό τόσο για θέματα ασφάλειας κατά τους θερινούς μήνες αλλά και για την ασφάλεια των δημοτών της Κασσάνδρας όλο το χρόνο,καθώς την ενίσχυση του ΑΤ Κασσάνδρειας και τη δημιουργία ομάδα ΔΙΑΣ στην περιοχή.
Αμφότεροι αντάλλαξαν απόψεις και ευχήθηκαν καλή συνεργασία.








