Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Αγίου Όρους, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, για την ακυβερνησία λόγω μηχανικής βλάβης της λέμβου «ΓΙΩΡΓΟΣ» Σ.Θ. 229, με δύο επιβαίνοντες, στη θαλάσσια περιοχή Ι.Μ. Μεγίστης Λαύρας Αγίου Όρους.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Στην περιοχή έσπευσε περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. καθώς και το Ρ/Κ «ΑΣΤΕΡΙ» Ν.Π. 5711 με τη συνδρομή του οποίου το «ΓΙΩΡΓΟΣ» ρυμουλκήθηκε με ασφάλεια, συνοδεία του ΠΛΣ, στον λιμένα Ι.Μ. Βατοπαιδίου Αγίου Όρους.








