Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εργαζομένων Δήμου Σιθωνίας καλεί Όλους τους εργαζόμενους του Δήμου, να συμμετάσχουν στο Πανελλαδικό Συλλαλητήριο της (ΠΟΕ-ΟΤΑ) στην ΔΙΕΘΝΉ ΈΚΘΕΣΉ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ (Δ.Ε.Θ.) το Σάββατο στις 18:00 στο Άγαλμα Βενιζέλου.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
“Ο αγώνας για την ανάκτηση των Δικαιωμάτων και της Αξιοπρέπειας συνεχίζεται.”, αναφέρει το Σωματείο Εργαζομένων Δήμου Σιθωνίας.








