Ο Ευάγγελος Βενιζέλος θα επανέλθει στα έδρανα της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ από το νέο ακαδημαϊκό έτος. Θα παραδίδει στους φοιτητές το μάθημα του Συνταγματικού Δικαίου.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με το «Έθνος» ο Ευάγγελος Βενιζέλος έκανε αίτηση στις 26 Ιουνίου στο ΑΠΘ, περίπου τρεις εβδομάδες μετά το «διαζύγιο» με τη Φώφη Γεννηματά και το ΚΙΝΑΛ, η οποία και συζητήθηκε κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης της Συγκλήτου.
Η αίτηση του Ευάγγελου Βενιζέλου έγινε τελικά δεκτή από τη Σύγκλητο, η οποία ανακοίνωσε την «άρση αναστολής των καθηκόντων του καθηγητή πρώτης βαθμίδας του Τμήματος Νομικής, Ευάγγελου Βενιζέλου λόγω λήξης της θητείας του ως βουλευτή».








