Το δεύτερό του Ρεσιτάλ θα δώσει ο τελοιόφοιτος σπουδαστής του ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗ στο τμήμα Κλαρινέτου Αντώνης Φωτιάδης την Τρίτη 10 Απριλίου στις 6:00 μμ στην Αίθουσα Εκδηλώσεων της “ΣΥΝΘΕΣΗΣ” μετά το πρώτο πετυχημένο Ρεσιτάλ που έδωσε τον Δεκέμβριο στην Αίθουσα Τελετών του Δημοτικού Ωδείου Νεάπολης.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Ο Αντώνης Φωτιάδης θα παρουσιάσει τα παρακάτω έργα: Kovacs (Hommage a Manuel de Falla), Mozart (Concert), Poulenc (Sonata), Θ.Ζαρίμπα (Εσπερινός).
Στο πιάνο θα τον συνοδεύσει η καθηγήτρια Γεωργία Δαμούζη.
Η είσοδος για το κοινό θα είναι ελύθερη.






