Τέλη Δεκεμβρίου όσοι δεν πληρωθούν τώρα
Από σήμερα ξεκίνησε η πληρωμή των απογραφέων και τομεαρχών που εργάστηκαν κατά την απογραφή του Μαΐου του 2011.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Σύμφωνα με ανακοίνωση της, η Ελληνική Στατιστική Αρχή έλαβε ενημέρωση από τη Γενική Αρχή Πληρωμών και το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους ότι έχει γίνει η πίστωση των λογαριασμών, μέσω του διατραπεζικού συστήματος ΔΙΑΣ, για μεγάλο μέρος των απογραφέων και τομεαρχών.
Οι δικαιούχοι μπορούν να ελέγξουν στην τράπεζά τους εάν έχει γίνει η πληρωμή. Όσοι δεν περιελήφθησαν σε αυτή τη δόση, θα πληρωθούν στις 29/12/2011.
ΠΗΓΗ: newsbeast.gr





