Σύμφωνα με ανακοίνωση του περιφερειακού Γραφείου Πολυγύρου του Οργανισμού Εργατικής Εστίας χορηγούνται εισιτήρια για τη θεατρική παράσταση «Μας πήρανε τα σώβρακα ζητάνε και τα ρέστα».
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Η παράσταση θα δοθεί στο Ανοιχτό Θέατρο Πολυγύρου την Πέμπτη 21 -7-2011.
Οι δικαιούχοι του Οργανισμού Εργατικής Εστίας θα παραλαμβάνουν τα εργατικά εισιτήρια προσκομίζοντας
- Ένσημα του 2010 (100, 75 οι οικοδόμοι, 50 ημέρες επιδοτούμενης ανεργίας οι επιδοτούμενοι άνεργοι)
- Βιβλιάρια υγείας ατομικό και οικογενειακό
- Tαυτότητες
- Εκκαθαριστικό για το ΑΦΜ.
Οι συνταξιούχοι αντί για ένσημα αρχική απόφαση σύνταξης.
Τα εισιτήρια θα χορηγούνται μέχρι να εξαντληθούν.





