Ένα πραγματικά αλλόκοτο φεστιβάλ λαμβάνει κάθε χρόνο χώρα στην έρημο Black Rock στη Νεβάδα των Ηνωμένων Πολιτειών. Το φεστιβάλ γιορτάζεται από το 1986 και έχει τον τίτλο «Burning Man», δηλαδή «Καιόμενος άνθρωπος», καθώς με τη λήξη του παραδίδεται στις φλόγες ένα τεράστιο ξύλινο ανδρείκελο.
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του Νέα Μουδανιά Blog στo Google
Δεν μπορούμε να σας περιγράψουμε ακροβώς το λόγο ύπαρξης του φεστιβάλ καθώς οι ίδιοι οι διοργανωτές το περιγράφουν σαν μία εμπειρία που μόνο να τη ζήσει μπορεί κάποιος. Παραθέτουμε βέβαια πλούσιο φωτογραφικό υλικό όπου φαίνεται, αν μη τι άλλο, η ιδιορρυθμία των συμμετεχόντων.
Πηγή: perierga.gr














































