Δενδροφυτεύσεις και νέοι χώροι πρασίνου μετά τα έργα οδικής ασφάλειας
Η Κασσάνδρεια συνεχίζει να αλλάζει προς το καλύτερο, καθώς μετά την ολοκλήρωση των έργων οδικής ασφάλειας υλοποιήθηκαν νέες παρεμβάσεις πρασίνου που αναβαθμίζουν σημαντικά την εικόνα της έδρας του Δήμου Κασσάνδρας.
Στο πλαίσιο των εργασιών πραγματοποιήθηκαν δενδροφυτεύσεις και τοποθετήθηκαν καλλωπιστικά φυτά σε επιλεγμένα σημεία της πόλης, προσφέροντας μια πιο ευχάριστη και φιλική εικόνα τόσο για τους κατοίκους όσο και για τους επισκέπτες της περιοχής.
Οι παρεμβάσεις αυτές έρχονται να συμπληρώσουν τα έργα υποδομής που προηγήθηκαν, δημιουργώντας ένα πιο λειτουργικό και αισθητικά αναβαθμισμένο αστικό περιβάλλον. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην είσοδο της Κασσάνδρειας και στα σημεία όπου πραγματοποιήθηκαν τεχνικές παρεμβάσεις, με στόχο την ενίσχυση της ποιότητας ζωής και τη βελτίωση της καθημερινότητας.
Στόχος ένας πιο όμορφος και βιώσιμος δημόσιος χώρος
Ο Δήμος Κασσάνδρας συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις που συνδυάζουν την ασφάλεια, τη λειτουργικότητα και την προστασία του περιβάλλοντος. Μέσα από στοχευμένες πρωτοβουλίες, επιδιώκεται η δημιουργία ενός δημόσιου χώρου πιο ανθρώπινου, πιο φιλικού προς τους πολίτες και περισσότερο εναρμονισμένου με το φυσικό περιβάλλον.
Οι νέες φυτεύσεις αποτελούν ένα ακόμη βήμα προς την κατεύθυνση μιας πιο πράσινης Κασσάνδρειας, αποδεικνύοντας ότι ακόμη και μικρές παρεμβάσεις μπορούν να έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο στην εικόνα και τη λειτουργία μιας πόλης. Έτσι, η πρωτεύουσα του Δήμου Κασσάνδρας γίνεται καθημερινά πιο ελκυστική, πιο όμορφη και πιο βιώσιμη για όλους.
