Έγραψε κακή κριτική για εστιατόριο… 20 χρόνια μετά – δείτε τι του απάντησε ο ιδιοκτήτης

Εμείς μπορεί να μη θυμόμαστε ούτε που, ούτε πως ήμασταν το μακρινό 2005, αλλά από ό,τι φαίνεται, κάποιος, ξύπνησε μια μέρα του 2025 και είπε να κάνει μια κακή κριτική σε ένα εστιατόριο στο οποίο έφαγε πριν από 20 χρόνια.

Έγραψε λοιπόν, ο «ταξιδιώτης από το παρελθόν»:

“Πρέπει να έχουν περάσει είκοσι χρόνια αλλά ακόμα θυμάμαι την φορά που πήγα να φάω στο Βόσπορος με παρέα. Ζήτησα να κάτσω σε ένα καλό τραπέζι, δεν θυμάμαι αν ήταν μπροστά στην θάλασσα, και ο σερβιτόρος με περίσσιο θράσος μας ενημέρωσε ότι θα κάτσουμε στο τραπέζι που μας υπέδειξε εκείνος. Εντυπωσιακά αμφιβάλλω θυμάμαι ότι το μαγαζί πρέπει να ήταν σχετικά άδειο. Ήθελα να κάνω σκηνή αλλά η παρέα μου επέλεξε να φύγουμε για να μην φτύσουν μέσα στο φαγητό μας. Ακόμα θυμάμαι τα λόγια του φίλου μου. Το θυμήθηκα έχοντας μια παρόμοια κακή εμπειρία σε διπλανό μαγαζί. Για μένα το συγκεκριμένο μαγαζί με τέτοια συμπεριφορά στον πελάτη είναι Χ δια παντός. Ο δε μαγαζάτορας παραμένει θρασύτατος απαντώντας με ειρωνεία και φιλοσοφίες των οπισθίων, κάτι που απλώς επιβεβαιώνει το σχόλιο. Συγχαρητήρια.

Εξυπηρέτηση: 1/5″

Με τον ιδιοκτήτη να του απαντάει:

“Σας ευχαριστούμε πολύ για την κριτική σας. Η αλήθεια είναι ότι μια φορά ζούμε και δεν πρέπει να φεύγουμε από αυτόν τον κόσμο με απωθημένα.”

Η κριτική και η απάντηση σχολιάστηκαν και στο twitter:

Πηγή: mikropragmata.lifo.gr

Exit mobile version