Κάηκε γεωργικό μηχάνημα στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα Χαλκιδικής

Φωτιά έπιασε χθες Τετάρτη 25 Ιουνίου το μεσημέρι στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα, η οποία προκλήθηκε από θεριζοαλωνιστική μηχανή.

Η πυροσβεστική ενημερώθηκε στις 15:20 και έσπευσε στο σημείο με 9 πυροσβέστες και 4 οχήματα.

Μέλη της Ομάδας μας ΕΟΔ Χαλκιδικής με το πυροσβεστικό όχημα, συνέδραμαν στην άμεση κατάσβεση της πυρκαγιάς, μαζί με τις δυνάμεις της πυροσβεστικής και αγρότες εθελοντές.

Exit mobile version