Θεσσαλονίκη: Αρτοποιείο έψηνε ψωμί κλέβοντας ρεύμα – Συνελήφθη ο υπεύθυνος

φώτο αρχείου

Απευθείας με την κεντρική παροχή του δικτύου ηλεκτρικής ενέργειας ήταν συνδεδεμένο ένα αρτοποιείο στην περιοχή της Τούμπας όπως διαπίστωσε κατά τη διάρκεια ελέγχων συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ χθες το πρωί.

Ο 60χρονος υπεύθυνος της επιχείρησης διαπιστώθηκε ότι είχε αφαιρέσει τελείως τον μετρητή από την παροχή και έτσι ειδοποιήθηκε η αστυνομία που τον συνέλαβε.

Από την περαιτέρω έρευνα προέκυψε ότι, σε βάρος του 60χρονου εκκρεμούσε απόφαση με την οποία καταδικάστηκε σε ποινή φυλάκισης οκτώ μηνών, για υπεξαίρεση.

Η δικογραφία που σχηματίστηκε θα υποβληθεί στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Πηγή: voria.gr

Exit mobile version