Τραυματίστηκε 47χρονος στο λιμάνι της Αμμουλιανής

φώτο αρχείου

Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Ουρανούπολης, για τον τραυματισμό 47χρονου ημεδαπού, στον αλιευτικό λιμένα Αμμουλιανής.

Συγκεκριμένα, ο ανωτέρω κατά την αποβίβασή του από ερασιτεχνικό σκάφος, παραπάτησε με αποτέλεσμα να τραυματιστεί στο αριστερό κάτω άκρο. Ο 47χρονος αρχικά μεταφέρθηκε με Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο στον λιμένα Τρυπητής και στη συνέχεια με έτερο Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο στον λιμένα Πολύγυρου, όπου διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα στο Γενικό Νοσοκομείο Πολύγυρου.

Προανάκριση διενεργείται από το Α’ Λιμενικό Τμήμα Ουρανούπολης του Λιμεναρχείου Ιερισσού.

Exit mobile version