Σύμφωνα με καταγγελία πολίτη στο Νέα Μουδανιά Blog, στον οικισμό Τρίκορφο στην Γερακινή, για δεύτερη συνεχόμενη μέρα υπάρχει διακοπή νερού , ενώ το θερμόμετρο σκαρφαλώνει τούς 40 βαθμούς Κελσίου.
Ο κάτοικος του συγκεκριμένου οικισμού καταγγέλλει ότι η κατάσταση αυτή συμβαίνει κάθε χρόνο και φέτος η χρονιά δεν αποτέλεσε εξαίρεση. (δείτε εδώ και εδώ).
Το σχόλιο του καταγγέλλοντα ήταν: “Η πολιτική προστασία ανακοινώνει μέτρα προστασίας για τον καύσωνα και η τοπική αυτοδιοίκηση Πολυγύρου γυρνάει την πλάτη στον πολίτη. Συγχαρητήρια στους υπεύθυνους.”
