Κεντρική Μακεδονία: Πρόστιμα σε σχεδόν 2.300 άτομα για παραβάσεις του ΚΟΚ σε πέντε μέρες

Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας/facebook

Σχεδόν 2.300 τροχονομικές παραβάσεις σε πέντε ημέρες βεβαίωσαν αστυνομικοί της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας σε Ημαθία, Κιλκίς, Πέλλα, Πιερία, Σέρρες και Χαλκιδική.

Συγκεκριμένα, σε 12.061 ελέγχους οχημάτων από την Κυριακή 26 Μαρτίου έως και το Σάββατο 1 Απριλίου, βεβαιώθηκαν 2.283 παραβάσεις, από τις οποίες:

– 1.167 για υπερβολική ταχύτητα,

– 76 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,

– 52 για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ,

– 30 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,

– 23 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση και

935 για λοιπές παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

«Η προσπάθεια για την αποτροπή των τροχαίων ατυχημάτων είναι καθημερινή. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας», σημειώνεται στην ανακοίνωση της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Πηγή: voria.gr

Exit mobile version