Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου Αριστοτέλη, η διακοπή του νερού που παρουσιάζεται σε Στρατώνι, Ιερισσό, Νέα Ρόδα, Ουρανούπολη, Αμμουλιανή κλπ οφείλεται αποκλειστικά σε διακοπή του ρεύματος στη γραμμή του ΔΕΔΔΗΕ που ηλεκτροδοτεί τα αντλιοστάσια του Κρυονερίου.
“Η βλάβη παραμένει από εχτές χωρίς να έχει αντιμετωπιστεί ακόμη από το ΔΕΔΔΗΕ.
Σύμφωνα με ενημέρωση που λάβαμε εντός της επόμενης ώρας θα γίνει εκ νέου επέμβαση από ειδικό συνεργείο.
Θα υπάρξει νέα ενημέρωση.”
