Το μωρό του σεισμού στη Συρία: Αστυνομικοί φυλάνε την μικρή Aya στο νοσοκομείο υπό τον φόβο απαγωγής

skai.gr

Λίγες ημέρες μετά τον φονικό σεισμό, οι εικόνες ενός νεογέννητου κοριτσιού να διασώζεται μέσα από τα συντρίμμια στη Συρία – με τον ομφάλιο λώρο ακόμα επάνω του – έκαναν τον γύρο του κόσμου και προκάλεσαν δάκρυα σε όλο τον πλανήτη.

Το λίγων ωρών βρέφος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Αφρίν και οι γιατροί ονόμασαν την μικρή Aya – που σημαίνει θαύμα στα Αραβικά. Το νεογέννητο κοριτσάκι – ορφανό από το πρώτο λεπτό της ζωής του – αναρρώνει στη θερμοκοιτίδα, με τους γιατρούς να το έχουν σαν δικό τους παιδί – μάλιστα η γυναίκα του διευθυντή του νοσοκομείου το θηλάζει μαζί με την δική κόρη – ενώ χιλιάδες άνθρωποι έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να την υιοθετήσουν ή να την βοηθήσουν με οποιονδήποτε τρόπο.

Ωστόσο, υπάρχουν πλέον βάσιμοι φόβοι απαγωγής της μικρής Aya από ανθρώπους που εμφανίζονται ως δήθεν συγγενείς του μωρού και η αστυνομία έχει αναλάβει την φύλαξή της.

Μάλιστα, σύμφωνα με τοπικό αξιωματούχο, το βράδυ της Δευτέρας, ένοπλοι εισέβαλαν στο νοσοκομείο όπου νοσηλεύεται η Aya και ξυλοκόπησαν τον διευθυντή της κλινικής, Dr Khalid Attiah, ο οποίος έχει αρνηθεί κατηγορηματικά να δώσει το μωρό για υιοθεσία, πριν εξαντληθεί και η τελευταία ελπίδα να μεγαλώσει με βιολογικό συγγενή της.

Ο γιατρός υποπτευόταν ότι μία νοσοκόμα ήθελε να απαγάγει το κοριτσάκι και την έδιωξε. Μετά από ώρες η νοσοκόμα επέστρεψε με τους ενόπλους, οι οποίοι επιτέθηκαν στον διευθυντή του νοσοκομείου «επειδή έδιωξε την συγγενή τους», όπως είπαν.

Η Aya ίσως μπορέσει να φύγει από το νοσοκομείο την Τετάρτη, σύμφωνα με τον θείο του πατέρας της – ο οποίος επίσης σκοτώθηκε στο σεισμό. Όπως είπε ο Saleh al-Badran, αυτός και η γυναίκα του θα μεγαλώσουν το μωρό όσο καλύτερα μπορούν, δεδομένων των συνθηκών…

Πηγή: skai.gr

Exit mobile version