Σε τροχιά ολοκλήρωσης η «Ενεργειακή αναβάθμιση του Γυμνασίου Ν. Καλλικράτειας”

Ολοκληρώνεται η ενεργειακή αναβάθμιση του Γυμνασίου Ν. Καλλικράτειας. Το έργο είναι ενταγμένο στο “Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κεντρική Μακεδονία 2014-2020”, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).

Περιελάμβανε:

Μόνωση Οροφής
αντικατάσταση κουφωμάτων.
τοποθέτηση συστήματος εξωτερικής θερμομόνωσης.
τοποθέτηση νέου κεντρικού συστήματος θέρμανσης – ψύξης.

Exit mobile version