Μπάσκετ: Δυο ομάδες της Χαλκιδικής σε τουρνουά “Μίνι κοριτσιών” στη Θέρμη

Συμμετοχή του Αθλητικού Όμιλου Πολυγύρου και του Κένταυρου Καλλικράτειας με το τμήμα “Μίνι κοριτσιών” στο Χριστουγεννιάτικο τουρνουά που θα διοργανώσει ο Θερμαϊκός Θέρμης στις εγκαταστάσεις του ΔΑΚ Θέρμης.

Το τουρνουά θα πραγματοποιηθεί το διήμερο 04 και 05 Ιανουαρίου με την συμμετοχή τεσσάρων ομάδων.

Exit mobile version