Επίσκεψη στο αναβαθμισμένο, πλήρως στελεχωμένο και εξοπλισμένο Υγειονομείο στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, που χρηματοδοτήθηκε από πόρους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα πραγματοποιήσει την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022 ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.
Συνοδευόμενος από την Αντιπεριφερειάρχη Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Μελίνα Δερμεντζοπούλου, ο κ. Τζιτζικώστας θα επισκεφτεί το χώρο του Υγειονομείου, στην τελωνειακή ζώνη του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης (είσοδος από την Πύλη 11, εντός του Τελωνείου), στις 14.00’.
