Επίσκεψη του Απόστολου Τζιτζικώστα στο αναβαθμισμένο Υγειονομείο εντός του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης

Επίσκεψη στο αναβαθμισμένο, πλήρως στελεχωμένο και εξοπλισμένο Υγειονομείο στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, που χρηματοδοτήθηκε από πόρους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα πραγματοποιήσει την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022 ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.

Συνοδευόμενος από την Αντιπεριφερειάρχη Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Μελίνα Δερμεντζοπούλου, ο κ. Τζιτζικώστας θα επισκεφτεί το χώρο του Υγειονομείου, στην τελωνειακή ζώνη του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης (είσοδος από την Πύλη 11, εντός του Τελωνείου), στις 14.00’.

Exit mobile version