Δελτίο τύπου εξέδωσε η παράταξη της μείζονος αντιπολιτεύσης του δήμου Σιθωνίας, στο οποίο κατηγορεί την διοίκηση του δήμου για “αδυναμία συγκρότησης επαρκούς απαρτίας” και ότι για αυτό το λόγο αποφάσισε την συνέχιση των συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου με τηλεδιάσκεψη.
Για αυτό αποφάσισαν αποχή από την επερχόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου την Δευτέρα 21 Νοεμβρίου.
Ολόκληρο το δελτίο τύπου:
Το “δημοκρατικά” εκλεγμένο καθεστώς της Διοίκησης του Δήμου Σιθωνίας που διοικεί μ’ ένα μικρό διάλειμμα από το μακρινό 1998, αποφάσισε την συνέχιση των συνεδριάσεων του Δ.Σ με τηλεδιάσκεψη, χωρίς να υπάρχει κανένας ιδιαίτερος λόγος.
Eκτός βέβαια κι αν ο λόγος αφορά στην αδυναμία συγκρότησης επαρκούς απαρτίας της διοικούσας παράταξης. Συν τοις άλλοις η απόφαση του Δ.Σ που έχει να κάνει με την ενημέρωση των δημοτών μέσω της ζωντανής μετάδοσης των συνεδριάσεων στο διαδίκτυο, έχει παραπεμφθεί στις ελληνικές καλένδες.
Για αυτούς τους λόγους η παράταξή μας θα απέχει από την 16η τακτική συνεδρίαση με τηλεδιάσκεψη του Δήμου Σιθωνίας που θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 21/11/2022 και ώρα 18:00.
Γραφείο Μείζονος Μειοψηφίας
Δ.Σ. Δήμου Σιθωνίας
Νικήτη 17/11/2022
