Με απόφαση Δημάρχου δεν θα λειτουργήσει την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022 το Γυμνάσιο Ν. Καλλικράτειας, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι εργασίες που πραγματοποιούνται για την
ενεργειακή αναβάθμιση του κτιρίου.
Κλειστό στις 18 Νοεμβρίου το Γυμνάσιο Ν. Καλλικράτειας Χαλκιδικής
