Χαλκιδική: 17χρονος έκλεψε το όχημα 52χρονου

φώτο αρχείου

Από το Αστυνομικό Τμήμα Μουδανιών σχηματίσθηκε δικογραφία σε βάρος ανήλικου ημεδαπού, καθώς όπως προέκυψε από την έρευνα, τον περασμένο Ιούνιο αφαίρεσε από περιοχή της Χαλκιδικής ένα όχημα.

Το κλεμμένο όχημα εντοπίστηκε την επόμενη ημέρα στην ίδια περιοχή και αποδόθηκε στον νόμιμο κάτοχό του.

Exit mobile version