«Ενεργειακή αναβάθμιση του Γυμνασίου Ν. Καλλικράτειας”

Το έργο είναι ενταγμένο στο “Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κεντρική Μακεδονία 2014-2020”, το οποίο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).

Πραγματοποιήθηκαν:

➡️Μόνωση Οροφής
➡️αντικατάσταση κουφωμάτων.

Σε εξέλιξη:

➡️τοποθέτηση συστήματος εξωτερικής θερμομόνωσης.

Απομένει:

➡️τοποθέτηση νέου κεντρικού συστήματος θέρμανσης – ψύξης.

Exit mobile version