Έξι ανήλικα αγόρια επιτέθηκαν σε αστυνομικό με αποτέλεσμα να καταλήξει στο νοσοκομείο, στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Alpha, ο αστυνομικός είχε πάει να βοηθήσει τον 17χρονο γιό του, ο οποίος τον κάλεσε όταν οι ανήλικοι του επιτέθηκαν προκειμένου να του κλέψουν μια αλυσίδα.
Όταν ο αστυνομικός έφθασε στο σημείο, τα έξι αγόρια (5 Έλληνες και ένας αλλοδαπός, ηλικίας από 14-16 ετών) του επιτέθηκαν και άρχισαν να τον χτυπούν.
Ο αστυνομικός πρόλαβε να ενημερώσει συναδέλφους του, οι οποίοι συνέλαβαν τους ανήλικους, πριν μεταφερθεί προληπτικά στο νοσοκομείο για να λάβει τις πρώτες βοήθειες.
Πηγή: topontiki.gr
