Θεσσαλονίκη: Ανήλικοι επιτέθηκαν σε αστυνομικό και τον έστειλαν στο νοσοκομείο (Video)

φώτο αρχείου

Έξι ανήλικα αγόρια επιτέθηκαν σε αστυνομικό με αποτέλεσμα να καταλήξει στο νοσοκομείο, στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Alpha, ο αστυνομικός είχε πάει να βοηθήσει τον 17χρονο γιό του, ο οποίος τον κάλεσε όταν οι ανήλικοι του επιτέθηκαν προκειμένου να του κλέψουν μια αλυσίδα.

Όταν ο αστυνομικός έφθασε στο σημείο, τα έξι αγόρια (5 Έλληνες και ένας αλλοδαπός, ηλικίας από 14-16 ετών) του επιτέθηκαν και άρχισαν να τον χτυπούν.

Ο αστυνομικός πρόλαβε να ενημερώσει συναδέλφους του, οι οποίοι συνέλαβαν τους ανήλικους, πριν μεταφερθεί προληπτικά στο νοσοκομείο για να λάβει τις πρώτες βοήθειες.

Πηγή: topontiki.gr

Exit mobile version