Εκδήλωση του Συλλόγου Εικαστικών Δημιουργών του Ν. Προποντίδας με θέμα: “Η πόλη που κάηκε ξαναγεννήθηκε στην άλλη όχθη …”

Μια εικαστική αποτύπωση της ιστορίας μας κι ένα μουσικό ταξίδι από τη Σμύρνη στον Πειραιά.

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022
Ώρα: 20.00
Λαογραφικό Μουσείο Ν. Μουδανιών

Συμμετέχουν:
✅Εικαστικοί του Συλλόγου Τεχνών Γαλάτιστας
✅Εικαστικοί του ΣΕΔ Ν. Προποντίδας
✅Μουσικοί του Κέντρου Τέχνης “ΣΥΝΘΕΣΗ”

Υπό την αιγίδα:
✅του Δήμου Ν. Προποντίδας
✅του Οργανισμού Πολιτισμού και Αθλητισμού
✅της Ιστορικής και Λαογραφικής Εταιρείας “Βιθυνία”

Η εκδήλωση εντάσσεται στις επετειακές εκδηλώσεις για τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή.

Exit mobile version