Πέθανε ο Νίκος Ξενάκης που είχε πάει με το ασθενοφόρο στην OPAP Arena

Ο Νίκος Ξενάκης έφυγε από τη ζωή έχοντας κάνει πραγματικότητα την μεγάλη του επιθυμία.

Ο Νίκος Ξενάκης είχε ένα μεγάλο όνειρο: να δει από κοντά το νέο γήπεδο της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Τίποτα δεν θα σταματούσε την πραγματοποίησή του.
Ούτε καν η επιβαρυμένη κατάσταση της υγείας του.

Πριν από μερικές εβδομάδες ο γιος του φρόντισε να σεβαστεί την επιθυμία του. Ο φίλος της Ένωσης μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο στο σπίτι της αγαπημένης του ομάδας.

Της μεγάλης του αγάπης.
Σήμερα έφυγε από τη ζωή.
Καλό ταξίδι!

Η ΠΑΕ ΑΕΚ είπε το δικό της ξεχωριστό αντίο στον Νίκο Ξενάκη, τον ηλικιωμένο φίλο της Ένωσης που πριν λίγο καιρό εκπλήρωσε -αν και άρρωστος- την επιθυμία του να μπει στο νέο γήπεδο της Ένωσης. Είχε πάει με το ασθενοφόρο στην OPAP Arena.

Η ΠΑΕ ΑΕΚ αποχαιρέτησε τον Νίκο Ξενάκη με ένα ξεχωριστό αντίο. Πριν λίγο καιρό, ο ηλικιωμένος φίλος της Ένωσης είχε συγκινήσει τους πάντες με την επιθυμία του -αν και άρρωστος- να μπει στο νέο γήπεδο της ομάδας στη Νέα Φιλαδέλφεια. Ήθελε να το προλάβει έστω και έτσι, γνωρίζοντας πως ίσως δεν είναι στη ζωή όταν αυτό θα ήταν έτοιμο. Είχε πάει με το ασθενοφόρο στην OPAP Arena, έχοντας τον γιο του μαζί του, σε μια ομολογουμένως υπέροχη στιγμή.

Η συλλυπητήρια ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:

“Το μόνο που είχε ζητήσει, ενώ έδινε τη μεγαλύτερη μάχη της ζωής του, ήταν η ευκαιρία να βρεθεί στο Γήπεδο μας, στο Σπίτι μας. Όταν η επιθυμία του πραγματοποιήθηκε, όλη η ΑΕΚ κι όχι μόνο, ανατρίχιασε από τη συγκίνηση. Ας κρατήσουμε μόνο αυτό. Τα υπόλοιπα και κυρίως τις σκέψεις για όλους όσοι δε πρόλαβαν και το γιατί δε πρόλαβαν, ας τα κρατήσουμε για μας…

Καλό Ταξίδι Νίκο Ξενάκη. Η Οικογένεια της ΑΕΚ εκφράζει τη βαθιά της θλίψη και στέλνει τα συλλυπητήρια της στους οικείους του. Θα είσαι ΚΙ ΕΣΥ μαζί μας από ψηλά, την Άγια εκείνη ώρα που πλησιάζει…”.

Πηγή: sport24.gr

Exit mobile version