Θεσσαλονίκη: Φωτιά πήρε ΙΧ στην Περιφερειακή Οδό – Στο σημείο η Πυροσβεστική

φώτο αρχείου

Φωτιά ξέσπασε σε ΙΧ στον Περιφερειακό το απόγευμα της Παρασκευής (24/6).

Συγκεκριμένα η πυρκαγιά στο όχημα ξέσπασε περίπου στις 18:00 το απόγευμα, κάτω υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες στο ρεύμα προς Χαλκιδική.

Στο σημείο σπεύδουν δύο οχήματα της Πυροσβεστικής με έξι πυροσβέστες.

Ενώ δεν παρατηρείται κάποιο πρόβλημα στην κυκλοφορία.

Πηγή: thessnews.gr

Exit mobile version