Νεκρή γυναίκα που έπεσε στο κενό από τον πέμπτο όροφο πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη

Τη ζωή της έχασε μία γυναίκα η οποία έπεσε από τον πέμπτο όροφο πολυκατοικίας στη Θεσσαλονίκη το πρωί της Δευτέρας.

Η γυναίκα, περίπου 40 ετών, βρέθηκε στο κενό, υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες από μπαλκόνι πολυκατοικίας στη συμβολή των οδών Δελφών και Ορέστου.

Στο σημείο έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, ωστόσο η άτυχη γυναίκα κατέληξε.

Πηγή: thestival.gr

Exit mobile version