Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε στον φίλαθλο – και όχι μόνο – κόσμο η ανάρτηση ενός συγκεκριμένου πανό από οπαδούς του ΠΑΟΚ στην αναμέτρηση με την Μίντιλαντ. Το πανό απευθυνόταν στους προφυλακισμένους χούλιγκαν που κατηγορούνται για τη δολοφονία του Άλκη Καμπανού και έγραφε: «Αδέρφια κρατάτε γερά». Είχε αναρτηθεί αρχικά μπροστά στη Θύρα 5 του γηπέδου της Τούμπας και στη συνέχεια μεταφέρθηκε μπροστά στη Θύρα 4.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης γέμισαν από μηνύματα καταδίκης της συγκεκριμένης ενέργειας. Οπαδοί του Δικεφάλου έσπευσαν να διαχωρίσουν τη θέση τους από τη θέση εκείνων που ανήρτησαν το επίμαχο πανό. «Οι δολοφόνοι και οι υποστηρικτές τους δεν έχουν θέση ανάμεσά μας. 50 αλήτες πήγαν να φωνάξουν και σύνθημα υπέρ των δολοφόνων και τους απoδοκιμάσαμε όλοι» ανέφερε γνωστός οπαδός του ΠΑΟΚ. «Αυτή πρέπει να είναι η πιο ξεφτιλισμένη στιγμή στην 63χρονη ιστορία της Τούμπας. Μόνο ντροπή» έγραψε κάποιος άλλος. «Μπράβο στον λαό για την γιούχα στο τέλος, μερικοί μπερδεμένοι δεν πρόκειται να αμαυρώσουν την ιστορική Θύρα 4, γιατί δεν είναι καν ΠΑΟΚ» σχολίασε κάποιος που παρακολούθησε τον αγώνα από τις κερκίδες της Τούμπας.
Πηγή: thestival.gr
