Διάγγελμα Μπάιντεν για την Ουκρανία

Νέο διάγγελμα πραγματοποίησε ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν σχετικά με τις εξελίξεις που αφορούν την ουκρανική κρίση.

Νωρίτερα, χθες, συμμετείχε σε τηλεδιάσκεψη με δέκα ξένους ηγέτες. Ο Αμερικανός πρόεδρος συνομίλησε με τους ηγέτες του Καναδά, της Ιταλίας, της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Πολωνίας, της Ρουμανίας και της Βρετανίας. Στην τηλεδιάσκεψη συμμετείχε επίσης η πρόεδρος της Κομισιόν, ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ.

Πηγή: ethnos.gr

Exit mobile version