Κοπή βασιλόπιτας στη ΔΕ Καλλικράτειας

Την Πρωτοχρονιάτικη πίτα έκοψε ο Δήμαρχος Ν. Προποντίδας Μ. Καρράς, για τις Κοινότητες και τους εργαζόμενους του Δήμου Ν. Προποντίδας στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας, παρουσία αιρετών. Προηγήθηκε η κοπή βασιλόπιτας στο Αμαξοστάσιο Νέας Καλλικράτειας.

«Εύχομαι σε όλους μία καλή και δημιουργική χρονιά. Η συνεργασία είναι σημαντική, για να υπάρξει καλό αποτέλεσμα για το καλό του Δήμου μας», ανέφερε ο Δήμαρχος Μανώλης Καρράς.

Exit mobile version