Θεσσαλονίκη: Γερανός «σήκωσε» αυτοκίνητο από τη λεωφορειολωίδα της Τσιμισκή (φώτο)

Ακόμα ένα αυτοκίνητο, παρατημένο σε λεωφορειολωρίδα κλήθηκε να «σηκώσει» ο γερανός της Τροχαίας.

Δυστυχώς, ένα «ξεχασμένο» αμάξι έχει απασχολήσει πολλάκις την Τροχαία, αλλά και πολίτες που ενδεχομένως να εμποδίζονται από την…αφηρημάδα των οδηγών.

Ο λόγος που ο συγκεκριμένος οδηγός άφησε στην λεωφορειολώριδα της Τσιμισκή δεν έχει γίνει γνωστός, μέχρι αυτή την ώρα.

Σύμφωνα με το Ράδιο Θεσσαλονίκη, ο ιδιοκτήτης του οχήματος πλέον θα το παραλάβει από την Τροχαία, αφού πρώτα πληρώσει το ανάλογο πρόστιμο.

Δείτε φώτο από το σημείο

Πηγή: thessnews.gr

Exit mobile version