Θεσσαλονίκη: Συνελήφθη από το Λιμενικό 22χρονος που δεν είχε δίπλωμα οδήγησης

Για οδήγηση στερούμενος άδειας ικανότητας, συνελήφθη ένας 22χρονος ημεδαπός οδηγός δίκυκλου οχήματος, βραδινές ώρες χθες, στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης , από τα στελέχη της οικείας Λιμενικής Αρχής.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης που διενεργεί την προανάκριση, επιβλήθηκαν οι προβλεπόμενες διοικητικές κυρώσεις.

Πηγή: thessnews.gr

Exit mobile version