Θεσσαλονίκη: Λεωφορείο έπεσε πάνω σε σταθμευμένα οχήματα (φώτο – βίντεο)

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι της Τέταρτης στην οδό Ψελλού στην συμβολή της με την Κηφισίας, στην ανατολική Θεσσαλονίκη

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο οδηγός του λεωφορείου έπαθε επιληπτική κρίση, έχασε τον έλεγχο και έπεσε πάνω σε δύο σταθμευμένα οχήματα.

Το λεωφορείο εκτελούσε την γραμμή 36 Θέρμη – Cosmos – KTEΛ Χαλκιδικής.

Πηγή: thessnews.gr

Exit mobile version