Πέθανε από κορωνοϊό 44χρονος στο Ιπποκράτειο – Μάχη γιατρών και νοσηλευτών στις εφημερίες

φώτο αρχείου

Με 47.000 ενεργά κρούσματα κορονοϊού και τους σκληρούς δείκτες της πανδημίας να επιμένουν, οι ειδικοί προειδοποιούν για ένα δύσκολο δίμηνο. Κατά 13% αυξήθηκαν οι θάνατοι την τελευταία εβδομάδα και κατά 50% τα νέα κρούσματα. Η πληρότητα των εντατικών φτάνει στο 88% στην επικράτεια και στη Θεσσαλονίκη στο 97%.

Η Θεσσαλονίκη παραμένει στο επίκεντρο της πανδημίας, καθώς περισσότερα από 7.500 είναι τα ενεργά κρούσματα COVID-19.

Στο «Ιπποκράτειο» νοσοκομείο, η κατάσταση είναι απελπιστική, καθώς δεν υπάρχει κρεβάτι ούτε για δείγμα για να φιλοξενήσει εισαγωγές COVID περιστατικών, ενώ υπάρχουν και πολλοί διασωληνωμένοι εκτός ΜΕΘ. Είναι γεμάτα και τα 15 κρεβάτια ΜΕΘ, ενώ 4 συμπολίτες μας είναι διασωληνωμένοι εκτός ΜΕΘ, 4 έγκυες και 8 παιδιά.

Επιπλέον, ένας 44χρονος συμπολίτης μας κατέληξε από κορονοϊό στο ίδιο νοσοκομείο, όπου και νοσηλευόταν. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 44χρονος δεν είχε υποκείμενα νοσήματα ενώ δεν είχε κάνει το εμβόλιο κατά του κορονοϊού.

Το νοσοκομείο «Άγιος Παύλος» μετατράπηκε και και αυτό σε κλινική COVID.

Οι διακομιδές είναι συνεχείς ενώ οι γιατροί δεν γνωρίζουν πώς θα αποσυμφοριστεί η κατάσταση. Το επόμενο βήμα είναι η στήριξη του συστήματος υγείας με επίταξη γιατρών αλλά και νέων κλινικών, προκειμένου να αντιμετωπιστεί η πανδημία.

Πηγή: makthes.gr

Exit mobile version