Πρόστιμο 2.000 ευρώ και 7ήμερη αναστολή λειτουργίας σε οβελιστήριο στη Χαλκιδική

Επταήμερη αναστολή λειτουργίας επιβλήθηκε σε οβελιστήριο στη Χαλκιδική γιατί απασχολούσε εργαζόμενο που δεν είχε εμβολιαστεί και δεν έφερε τα απαραίτητα πιστοποιητικά.

Ακόμη, επιβλήθηκε 2.000 πρόστιμο στον ιδιοκτήτη του καταστήματος και 300 ευρώ πρόστιμο στον εργαζόμενο.

Πηγή: voria.gr

Exit mobile version